czwartek, 15 października 2009

Nie o grach ale cóż z tego

Dawno nie pisałem, tak jakoś wyszło. Zabiegany, czasu na granie mało, w ogóle mało czasu mam na cokolwiek ale nikt nie mówił, że będzie łatwo. Do tego jeszcze zaczął się rok akademicki ale nie o tym.
Przede wszystkim to chciałem się podzielić z wami moim odkryciem, genialnym filmikiem do piosenki Black Eyed Peas z płyty The E.N.D.. Swoją drogą też fajnego kawałka.

Oglądać i podziwiać, zwłaszcza dziewczynę, która pojawia się w 00:19 ubraną w szaro-niebieski top (ni cholery nie wiem co to za kolor)



Możę w sobotę lub niedzielę jak mi się uda pojawi się fotorelacja z PGA 2009, mam nadzieje, że znajdę czas aby się tam pojawić. Niedługo (w bliżej nie określonej przyszłości ale na pewno przed 21.12.2012) pojawi się filmik z Halo 3 - nie ODST. Muszę w końcu coś tu zdziałać bo się pajęczyny pokazują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz