czwartek, 22 października 2009

Łale Łokazyja

Jaki bajer. Wchodzę wczoraj do salonu prasowego w Galerii Pestka (Poznań) podchodzę do gablotki z grami na konsole i co widzę? Napis Wszystkie gry na konsole 69 złotych. WTF się pytam??
Zakupiłem sobie więc nówkę sztukę Halo Wars, kumpel kupił Soul Calibur 4 i prawdopodobnie się tam jeszcze wybierzemy za niedługo. Później przeszedłem się do sklepu, gdzie żerują sknery i Halo Wars 199 zetełów a Soul Calibur coś koło 179 więc uważam to za udane zakupy. Jeżeli ktoś jest z poznania to serdecznie polecam się przejść może coś się znajdzie ciekawego.

3 komentarze:

  1. Zajebista akcja nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. akcja do dupy kupiłem tego pierdzielonego soul calibura i żałuje przeplaciłem jak tam trudno jakies fajne kombosy zrobić na ps2 było łatwiej i gra jest za cukierkowa dobże że nie dałem normalnej ceny

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam

    Szukam ludzi chętnych współtworzyć nowy serwis o grach: gametank.pl. Sądze, że razem łatwiej było by się wybić, wiec jeśli masz ochote dołączyć to serdeczenie zapraszam. Wiecej info: gametank.pl/wspolpraca. Warunki wspolpracy oczywiscie to ustalenia...

    OdpowiedzUsuń